ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ   /   ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ
79η Διεθνής Πράσινη Εβδομάδα Βερολίνο 17 - 26 Ιανουαρίου 2014
11/01/2014
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ

Η παγκοσμίως σημαντικότερη εκθεσιακή πλατφόρμα τροφίμων, ποτών και αγροτικών προϊόντων!
Με 1.630 εκθέτες από 67 χώρες και εκθεσιακή επιφάνεια 115.000 τετραγωνικών μέτρων, η 78η Διεθνής Πράσινη Εβδομάδα σημείωσε το 2013 τη μεγαλύτερη επιτυχία, από την έναρξή της το 1926, μέχρι και σήμερα. Συνολικά στο εκθεσιακό αυτό γεγονός παρευρέθησαν περισσότεροι από 400.000 επισκέπτες, εκ των οποίων πάνω από 100.000 ήταν επαγγελματίες επισκέπτες από τον κλάδο των τροφίμων και των γεωργικών επιχειρήσεων. Πέρα από το εκθεσιακό κομμάτι, 600 ενδιαφερόμενοι έλαβαν μέρος στα σεμινάρια και στα workshops, που έλαβαν χώρα στα πλαίσια της έκθεσης.
 
Η παρουσία των 4.800 εκπροσώπων ΜΜΕ από 70 χώρες φρόντισε για τη μετάδοση των σημαντικότερων δρώμενων της διοργάνωσης σε όλο τον κόσμο. Το μέσω επίπεδο κατανάλωσης, ανά επισκέπτη, αυξήθηκε σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά στα 113€ (σ.σ.  111€ κατά κεφαλήν κατανάλωση το 2012), με αποτέλεσμα οι εκθέτες να συγκεντρώσουν συνολικά 46 εκατομμύρια ευρώ. Τα νούμερα αυτά καταδεικνύουν την Πράσινη Εβδομάδα του Βερολίνου ως το κορυφαίο γεγονός του κλάδου, το οποίο δεν προσελκύει μόνο το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων τροφίμων που θέλουν να ενημερώσουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, αλλά και πάνω από 150 κορυφαία πολιτικά πρόσωπα από τη Γερμανία και τον υπόλοιπο κόσμο.
 
Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στη Διεθνή Πράσινη Εβδομάδα, ανήκουν στις εξής κατηγορίες:  

προϊόντα τροφίμων
φρέσκα προϊόντα όλων των ειδών
μπύρα-κρασί-αλκοολούχα ποτά
κρέατα
θαλασσινά
τσάι-βότανα-μπαχαρικά
γαλακτοκομικά
γεωργικός και κηποτεχνικός εξοπλισμός
προμήθειες κήπου και θερμοκηπίου
συσκευές για την κουζίνα και το νοικοκυριό

Ιστοσελίδα της έκθεσης: www.greenweek.de

Λεπτομέρειες Διοργάνωσης
Για την προσεχή διοργάνωση της “International Green Week” στο Βερολίνο, το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο έχει αναθέσει στην εταιρεία boulevard media group την οργάνωση κι υποστήριξη της ελληνικής συμμετοχής, ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις, που έχουν στόχο την εξαγωγική δραστηριότητα, να έχουν την καλύτερη δυνατή παρουσία/συμμετοχή και μία επαγγελματική πλατφόρμα πρόσβασης κι ανάπτυξης στη γερμανική αγορά, τη 2ή σε μέγεθος αγορά για τις κατηγορίες τροφίμων, ποτών, γεωργικών & αγροτικών προϊόντων της χώρας μας.

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή