ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ
''Καταγραφή ζημιών – στήριξη πλημμυροπαθών'' | Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων
18/10/2021
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ενημερώνει ότι ξεκινάει την καταγραφή ζημιών στις οικίες/οικοσυσκευές των νοικοκυριών που επλήγησαν από τις χθεσινές πλημμύρες.

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να καλούν στη γραμμή δημότη 15601, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από τις 8 το πρωί ως τις 6 το απόγευμα, για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία επιθυμούν. Ειδικά για σήμερα 15.10.2021, η συγκεκριμένη γραμμή πληροφόρησης των δημοτών λειτουργεί ως τις 10 το βράδυ.

 

Σε κάθε περίπτωση, ο ιδιοκτήτης πριν να προχωρήσει στην αποκατάσταση, θα πρέπει πρωτίστως να αποτυπώσει με κάθε πρόσφορο μέσο το μέγεθος της καταστροφής (φωτογραφίες ή βίντεο, ύψος νερού εντός του κτιρίου, κατεστραμμένα δομικά στοιχεία και υλικά), καθώς και να διατηρήσει εάν είναι δυνατόν τα κατεστραμμένα υλικά και αγαθά, ώστε να είναι διαθέσιμα στην αρμόδια επιτροπή ελέγχου των ζημιών.

 

Οι πληγέντες, μπορούν, επίσης, να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου www.corfu.gr στην ενότητα «Καταγραφή ζημιών – στήριξη πλημμυροπαθών» και να αντλούν από κει την απαραίτητη πληροφόρηση, τη σχετική αίτηση και την υπεύθυνη δήλωση που απαιτούνται για την υποβολή αιτήματος ((https://corfu.gr/katagrafh-zhmiwn-sthri3h-plhmmyropathwn/).

 

Σημειώνεται ότι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υποβολή σχετικής αίτησης είναι τα παρακάτω:

1.      ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ

2.      ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΤΟΥΣ

3.      Ε1 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΤΟΥΣ (Εκτύπωση ΑΑΔΕ)

4.      Ε9

5.      ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

6.      ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ( Σε περίπτωση μίσθωσης του ακινήτου )

7.      ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

8.      ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ IBAN ΤΡΑΠΕΖΗΣ

9.      ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης:

  • Απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ 

 

 

Οι αιτήσεις, με τα απαραίτητα συνοδευτικά δικαιολογητικά, θα κατατίθενται:

Α. Για τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Κερκυραίων στο Κέντρο Κοινότητας (Δημοτικό Θέατρο,

Β. Για τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Παρελίων στο Κέντρο Κοινότητας – παράρτημα Ρομά (Λιβάδι Ρόπα). 

Γ. Οι κάτοικοι των υπολοίπων Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων θα τις καταθέτουν στα οικεία Δημοτικά Καταστήματα:

  • Δημ. Ενότητα Αχιλλείων: 26613-61819
  • Δημ. Ενότητα Παλαιοκαστριτών: 26630-42120
  • Δημ. Ενότητα Φαιάκων: 26613-62545

 

Η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων και των δικαιολογητικών είναι εντός 30 ημερών.

 

Διευκρινίζεται ότι ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας αναλαμβάνει την καταγραφή ζημιών σε οικίες/οικοσυσκευές.

Για την καταγραφή ζημιών σε επιχειρήσεις, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στην Περιφερειακή Ενότητα Κέρκυρας (τηλ 26613 62300-1). Επιπροσθέτως, αρμόδια υπηρεσία για την καταγραφή ζημιών και απωλειών σε καλλιέργειες και ζωικό κεφάλαιο είναι ο Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ, http://www.elga.gr)

 

Προς ενημέρωση του κοινού και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του, παρακαλούμε δείτε επισυναπτόμενα, επιπροσθέτως του παρόντος, τη σχετική αίτηση, την υπεύθυνη δήλωση και το ΦΕΚ με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

 

Δείτε τα επισυναπτόμενα αρχεία.

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή

DOWNLOADS
15-10-2021-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (Πληγέντες κακοκαιρίας)
ΦΕΚ
ΠΡΟΤΥΠΗ ΑΙΤΗΣΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ